Infrastruktura informatyczna
Wykorzystywane rozwiązania informatyczne :
- KOMORNIK ONLINE – usługa pozwala na wgląd w historię sprawy oraz uzyskiwanie na bieżąco szczegółowych informacji o czynnościach podejmowanych przez Komornika w prowadzonych postępowaniach. Kancelaria udostępnia informacje wyłącznie wierzycielom oraz ich pełnomocnikom.
- ASYSTENT KOMORNIKA ONLINE – program umożliwia korzystanie z modułu wymiany dokumentów oferowanego przez serwis Komornik Online, czyli wysyłania oraz odbierania
dokumentów, a także automatycznego importu odebranych dokumentów oraz zwrotek do programu komorniczego. - OGNIVO – system teleinformatyczny służący do odnajdywania rachunków bankowych dłużników oraz do obsługi zajęć wierzytelności tych rachunków.
- CEPIK – system pozwalający ustalić, czy dłużnik jest właścicielem lub współwłaścicielem pojazdów mechanicznych, ze wskazaniem ich danych identyfikacyjnych
- PUE-ZUS – platforma do ustalania informacji o świadczeniach, płatnikach i podstawach źródeł dochodów dłużników.
- CBDKW – system pozwalający ustalić czy dłużnik jest właścicielem, współwłaścicielem nieruchomości.
- EPU – umożliwia składanie przez internet elektronicznych wniosków o wszczęcie egzekucji do komornika.
- EPUAP – platforma teleinformatyczna służąca do komunikacji z jednostkami administracji publicznej w standardowy i szybki sposób.
- EPO POCZTA POLSKA – polega na doręczeniu przesyłki na podstawie zapisu przesyłki w systemie teleinformatycznym oraz złożeniu podpisu przez odbiorcę na urządzeniu mobilnym – co umożliwia szybkie uzyskanie informacji o terminie odbioru korespondencji.
- E-US – wymiana korespondencji między komornikiem a Urzędem Skarbowym przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych.
